7.3.06

הזקן יהיה שמח

אה, הפנדורה, הפנדורה. איזה פינוק לאנשים שאוהבים מוזיקה...
אני בבית ההורים בקריות, כמעט לילה טוב. התקופה המשונה תימשך עוד זמן מסויים כנראה, אולי כמה שבועות, עד שאני אמצא דירה. בינתיים אני מתנחל בבית של ויקטור, חוויה כיפית מאוד (לגור עם אנשים שאתה מדבר איתם, ויותר מזה, מנגן עם חלקם) אבל כמובן שאני רוצה שזה יעבור כמה שיותר מהר.
מחשבה שהייתה לי. שם טוב לאלבום (של שירים מצחיקים). "לילה ראשון בלי אמא שלך".
יום שני במייק'ס היה די כיף. דווקא גנית שבאה עם אורטל נהנו פחות. עכשיו שגם היא קוראת מדי פעם את הפוסטים זה אולי מטופש לכתוב עליה בגוף שלישי. אבל אולי מטופש יותר לכתוב אליה בגוף שני. אני נשאר עם אפשרות א'. גנית הייתה עייפה, ולא עזר לזה הבחור עם הגיטרה בס 6 מיתרים שעשה סט ארוך של חצי שעה בערך, עם המון סימפולים לאישונים. כשהוא סימפל את התודות שלו לקהל, זה היה קצת יותר מדי, אבל בסדר. חבל שלא הספקתי לנגן עם גנית, ובסופו של דבר בכלל לא יצא לה לעלות, אבל היה לי חשוב לעשות את השירים שעשיתי עם ויקטור, והייתי צריך גם לעבור בדירה הקודמת ולסגור את המחויבויות הכספיות האחרונות לשותפים שלי.
אין לי הרבה כוח לכתוב עוד בכל מקרה. רציתי בעיקר לכתוב שפנדורה זה טוב ושאתמול היה בסדר, ושזאת תקופה מוזרה של מעבר. אה כן, ויוני סוף סוף קיבל גם הוא חולצה ואם הוא גם ילבש אותה מדי פעם אז הוא יהיה ממש אחד משלנו. בכת. ומחר, לא כתבתי קודם, הערב הוא בסימן פרידה מלירון שעוברת לגרמניה עם חבר, יוצאת לחיים חדשים.
ליל מנוחה.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~