28.2.06

רות. סוף.

זה הלילה האחרון שלי בדירה הזאת, ברחוב רות 4 על 4. היה אתמול ערב ממש כיף עם גנית, והיום ערב ממש כיף במייק'ס, וגם עם גנית וגם עם פיליפ ורוני וויק. ברי עשה לי הרבה יותר מדי כבוד, אבל האמת בצדק, דווקא על החלק הזה של ללוות אנשים אחרים. אני מעדיף את הגישה של ברי לזה, מאשר את הגישה של יום רביעי.

אולי אני אשלים מתישהו עוד.

כרגע פשוט רציתי לכתוב משהו בנקודה הזאת שהיא באמת נקודת מעבר. מחר אני אתעורר בדירה, אלך לעבודה ואחזור אליה עוד פעם בערב כדי לקחת את שארית הדברים לויק. לאן עכשיו...

טוב. מה שלא יהיה, לאט לאט או במהירות, הנה זה בא.

לילה טוב.

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

כשההוביט הקטן יוצא מפתח דלתו

נהוא יודע שמדובר בתחילתה של הרפתקאה גדולה?

גלעד.

28/2/06 10:50  
Blogger Frankie said...

:)
אני מקווה. היא לא חייבת להיות גדולה.

28/2/06 11:38  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~