17.5.06

היה שווה לחכות

אההההההההההה!!!
עוד כמה 'ע'ינים בשורה למעלה וזה היה הופך לבלוג של אינץ'. אבל לא אכפת לי - אני מאוד שמח. כי סוף סוף הגיע הוידאו מהופעת הפרידה של יואב. ההופעה תועדה (והוקלטה+צולמה), אבל עד להיום הייתי חצי בטוח שדווקא החלק המשותף שלנו - 4 שירים וחולצות תואמות - אבד לנצח. אבל יואב עידכן אותי לפני דקות מספר - ולא אבד ולא נעליים.
חוץ מזה שזה היה ערב מאוד מיוחד (אפשר להבין מהפוסט הארוך אי שם בארכיון), זה תיעוד הוידאו הארוך ביותר עד היום שלי על במת מייק'ס (בשיתוף או לבד). אז כמו שכתבתי כבר, אני מאוד שמח.
לינקס להמונים
ואיך לא, וידאופלייליסט:
Tenacious D - Tribute
Tenacious D - Friendship is Rare
Tenacious D - Kyle Quit the Band
Eagle Eye Cherry/אבטיפוס - Save Tonight/בוקר טוב עולם
תהיו חופשיים.

1 Comments:

Anonymous אנונימי said...

אוי! מעולה.. -
ראיתי עכשיו את הוידאו (רק את ה
tribute
כי זה מה שהספקתי)
u guys sound really great
(merv)

20/5/06 11:55  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~