21.4.06

עבר זמני בטל קורבני, הכל פורח וגם אני

חזרתי היום מטיול ארוך בגליל עם פיליפ וחברים. בילינו 3 ימים בהליכה ממושכת בשבילים מטויילים יותר, פחות או בכלל לא מסומנים, שינה בשק"שים ממש מתחת לכיפת השמיים (ומול כפר דרוזי), אכילה של טונה וטירס (איום ונורא?) אבל גם קוסקוס ופסטה. היה מאוד מאתגר אבל מאוד מספק. אבל יש גם נזק. חזרתי עם פריחה מעצבנת מאוד בידיים, כזאת שלא נותנת לי לישון כמו שצריך (הניסיון הראשון נגמר בנסיעה לבית מרקחת בחיפוש אחר תרופה נוספת).
לפי עצת מרב סימנתי את היקף הפריחה בעט שחור ומחר בבוקר אפשר יהיה לדעת אם היא תוקפת או נסוגה. זה גם מה שיקבע את סדר היום שלי למחר ואת התחושה הכללית לסופ"ש. תקוות לטוב.

16.4.06

עולם כמנהגו נוהג

עוד בעולמי.
אני לומד נהיגה. עדיף מאוחר מאשר אף פעם. חזרתי עכשיו משיעור מספר (רגע..) 8. כמו שאמר איקה המורה שלי, פרנקי נוסע ללא מורא בדרך המהירה. לא מרגיש כל כך ללא מורא אבל נקווה שזה ישתפר.
סתם רציתי לחלוק. כבוד לכולם.
מחר אני כנראה לא אגיע למייק'ס כי אני עושה את מרבית חופש פסח בצפון. שיהיה רק טוב.

13.4.06

ערמה של אימוג'ן

התחיל החג ואיתו החג.
בינתיים הספקתי עוד יום שני כיפי מאוד במייק'ס (חופית באה לבקר) ולהתמכר לשני אלבומים של Imogen Heap (זה השם שלה).
על יום שני. זאת הייתה הפעם הראשונה שבאמת הרבה חבר'ה קבועים השקיעו ובאו מוקדם - ברי התחיל את הערב כבר בעשר ורבע. הוא היה מאוד שמח מזה ולא הפסיק להודות לכולם ולהזכיר שיש רק ערב במה פתוחה אחד בשבוע ויום רביעי בוטל. כנראה שאת החלק על פעם אחת בשבוע הוא ימשיך להגיד בכמה השנים הבאות.
הייתה אווירה מאוד טובה באוויר ורק מעט קבועים היו חסרים (בין השאר, גלעד הגדול וגלעד הקטן - שהוא בכלל לא קטן ואפילו (סקופ) חוזר לתל-אביב החל מתקופה זו). גם עוזי היה, ובנקודה הזו צריך לכתוב שהגיטרה שלי די נדפקה: נשבר לה הגשר מה שכמובן פוגם באפשרות להגביר אותה. צריך לקפוץ אליו מתישהו כדי שהוא יסדר את זה. כשהמגורים שלי באזור תל-אביב יהפכו לקבועים ולא ארעיים, שלל דברים צבעוניים וטובים יקרו, ביניהם זה.
אני וויק קיבלנו שישה תקנים לשירים, וחילקנו ביננו: שניים לי, שניים לו, שניים ביחד. הסט היה ממש מוצלח. שרתי את רן ובשביל חופית את "אל תתפשטי לי" של החברים של נטשה. עם ויקטור עשינו את High and Dry (שוב, אבל זה ממש יפה) וגם "מחזורת" של שירים (כי נעשה אותה פעם בחודש?). ברי נעדר בשלב הזה ואנחנו זכינו באור מההפקר - ביצענו עוד שני שירים. היה ממש אחלה והקהל הכללי והספציפי (חופית, חברים של ויק) נהנו.
עוד נקודות אור בערב - כמות שיא של חברי (טאדה, טאדה...) Brew Crew. המון חולצות שחורות. יואש שלח אותי לצלצל בפעמון ולהודיע, לא על המצורעים שבאים, אלא על חלוקת השוטים. אותה רמת חשיבות.
זהו. בקשר ל Immie (זה כינוי חיבה!):
זאת פסנתרנית וזמרת שהחליטה שהיא דווקא תעשה מוזיקה אלקטרונית. באלבום הראשון שלה היא מאוד צעירה ונשמעת דומה לטורי איימוס. באלבום החדש זה מעין פופ לאינטלקטואלים עם הפקה ממש מטורפת, המון שכבות סאונד. היא בסדר גמור.

4.4.06

גלידה שיש לה פאפא. אלדו.

הפוסט בחסות גלידות פאפא אלדו.
אני חווה יום עצבני שבו קשה לי להושיב את עצמי לעבוד. אז אני אכתוב קצת על שתי הקפיצות האחרונות שלי למייק'ס.
קודם כל ביום שבת. מסיבות שונות הייתי צריך להיות בתל-אביב מוקדם ביום ראשון בבוקר. אז חזרתי לבית ויקטור במוצאי שבת והלכתי מאוחר יותר למייק'ס לראות את ההופעה של הלהקה של ברי - D9. בלהקה יש את ברי כסולן ובאסיסט, פיש על התופים, מייק פרי (מ - Blues Train) על rhythm guitar ואחרון חביב צ'לי (משליחי הבלוז) על תקן הגיטאריסט המטורף. הם אחלה בחלה.
ויקטור כבר היה במייק'ס עם ורוניקה. אחרי שבאתי התחיל גשם חזק וגנית המסכנה פחדה להירטב. אז בתור האדם המדהים שאני, לקחתי מטריה מהבאר והלכתי לקחת אותה כל הדרך מהבית עד למייק'ס (כ-5 דקות הליכה שלמות). בדרך עצרנו לאכול טוסט בשרי (הייתי רעב) ולהתעדכן זה בזו. כהגענו למייק'ס (ברגליים רטובות) הלהקה כבר הייתה בסט השני אבל השמחה הייתה עדיין בעיצומה - רקדנו והכל היה צנוברים.
ויהי ערב ויהי בוקר (תודה יוני), יום שני האחרון. למרות הבקשות של ברי עדיין לא התמקמנו על להתחיל להגיע בשעה 22:00 במקום 23:00. אולי מהשבוע הבא נעשה מאמצים מיוחדים בשביל זה. הערב היה די סבבה מבחינת האנשים בשבאו: יובל ופאשה וארז (שותפים וחברים של ויק), גנית הייתה חסרה, אבל לעומתה באו מדור שלם של אנשים מהצבא (כלים שלובים), יוני, ורוניקה (ורוני שנכלל באנשי המדור), הבחור המוכשר סיימון ושלוש חברות שלו שלכולן קוראים טל, סער בלי חצי שני, רותם, וקבועים אחרים. מה שכן, היה די לחוץ וויק לא קיבל הזדמנות לנגן את השיר החדש המוצלח שלו - וחבל. מה שכן, לי יצא לנגן שיר של עברי לידר שרציתי לבצע (אגדות) ויחד עם ויק ביצענו את High and Dry של רדיוהד (לדעת טל מספר אחת, היה מעולה) וגם את הלהיט הפרוגרסיבי החדש שלנו - "סולמות ונחשים". כל הערב הוקדש לגלידריה פאפא אלדו, כמובן.
הכל כתוב מבולגן אבל עדיף מכלום.
יום עבודה טוב.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~