31.5.04

מייק'ס פלייס 19

רוני ומיכל באו.

<בחיי, לא זוכר מההופעה הזאת כלום. רק את הדברים שעולים מהפלייליסט. עליתי פעמיים – יופי שרלוק – והשיר על הטנדר קשור לזה שחיפשו מי החנה טנדר לבן לפני שיגררו לו אותו. זהו.>

פלייליסט:
ארונות מטבח
רן
שיר החזיר
סקס עם חיות
אמא שלי

קחו מכאן את הטנדר הלבן
צ'ארלי מארלי
תל אביב

24.5.04

מייק'ס פלייס 18

רוני מתן, נועה, ורד, ולדי וכל אלה...

< נמחק מתישהו. מה זכור: ורד ברחה עם איזה בחור שבא איתה, בחור נכה חמוד אבל נואש התחיל עם נועה (ואח"כ המשיך להתקשר עוד הרבה זמן), בסוף ההופעה חשבתי שזיהיתי את מיכל בקהל ומרוב התרגשות הרסתי את הפאנץ' של 'אמא שלי', למורת רוחם של ברדוגו ויואב. אחרי ההופעה רוני והבחור שבא עם ורד קפצו אליי לדירה וניגנו יחד עד שבאה השכנה המטורפת ושאלה אם היא יכולה להיכנס (ב 02:00?!?!). >


פלייליסט (משוער):
ארונות מטבח
שיר החזיר
רן
סקס עם חיות
אמא שלי (הרוס?)

17.5.04

מייק'ס פלייס 17

הערב הזה היה מיוחד בגלל שני אורחים מיוחדים (סליחה רוני ושגיא). אדם שלא היה הרבה זמן, ותמר, המפקדת שלי מקורס תכנות. גם ידיד של תמר (שגיא) ורוני היו, שוב סליחה על חוסר ההבדלה.

<נמחק מתישהו, נקודות שבכל זאת זכורות: לשיר את שיר הקורס בפעם היחידה.. להתגנב ל'סבוי' לאחר שכבר לא גרתי שם רשמית ולברוח בבוקר>

פלייליסט:
ארונות מטבח
שיר החזיר
רן
סקס עם חיות
שיר קורס
אמא שלי

3.5.04

מייק'ס פלייס 16 - זכות השיבה

אחרי תקופה ארוכה מאוד מאוד (למעלה מחודש) חזרתי למקום הנפלא הזה. שלל נסיבות מנעו ממני להגיע קודם, ליל סדר וימי זיכרון, הסתדרו בשורה ארוכה של ימי שני. לבסוף, זוהי תקופת מעבר בין האכסנייה ברחוב גאולה לבין הדירה ברחוב רות. כדי להגיע למייק'ס נאלצתי לבלות לילה בבית השריון וללכת מרחק רציני למדי ברגל. אבל אלון מהצוות אמר לי, אל תוותר על זה, אתה הולך ושיקרה מה שיקרה. אני שמח שעשיתי את זה. תודה אלון.

בדרך (ליד בית האופרה) פגשתי את דייב, הבחור שהכניס אותי בדלתות המקום בפעם הראשונה. הוא בדיוק היה בדרך הביתה אבל דיברנו קצת. שמח וטוב לבב נכנסתי למייק'ס. אם הזיכרון לא מטעה אותי, בארי דווקא לא היה (או היה ולא הנחה) ומי שהנחה את הערב היתה כריסטינה או ברדוגו.

אני לא זוכר כמעט כלום מהערב הזה, רק שהיה משמח לחזור. רק בכמה מילים על התוספת לפלייליסט (אמא שלי). כתבתי את השירון הקצרצר הזה במחברת, וחשבתי לעצמי, זה שיר שאני אבצע פעם אחת, כשאני אביא הרבה הרבה חברים שלי למייק'ס. זה שיר ממש ממש מטומטם. אבל אני אוהב את הקטע הטיפשי של השתתפות הקהל (-האם אמא שלי קופאית רוסיה? –כן!). אז אני מניח שברוח הרגע החלטתי לעשות את זה. ברדוגו ויואב (אני כבר אקדיש לו פיסקה) שמחו בהחלט.

זה בערך כל מה שאני זוכר. תפסתי מונית לרכבת מרכז ומשם הלכתי ברגל. התוכנית המקורית הייתה ללכת ברגל לשני הכיוונים אבל זה היה מעייף מדי. בדרך קניתי גלידה, כי למה לא לעעזאל.

מייק'ס פלייס – חזרתי.

פלייליסט:
ארונות מטבח
רן
סקס עם חיות
תל אביב
אמא שלי (מיני שיר)
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~