13.6.05

מייק'ס פלייס 53 - איירין

זה היה ערב של הופעה טובה, ואפילו ניסיתי בו שיר חדש – "עכשיו מאונן", לפי השיר של אביב גפן "עכשיו מעונן". עוזי (שביצע שיר חדש שעוד לא יושב לי טוב בראש) אמר שאחרי סקס בין גברים, סקס עם בעלי חיים, וסקס בתוך רהיטים, המשכתי לשלב הבא – סקס עם עצמי. מה עכשיו? אולי התנזרות מסקס.

ברדוגו לא הגיע, וגלעד הגיע רק אחרי חצות, כשהערב כבר התחיל. עד אז שניהם קיבלו איזה עשרות אלפי שיחות טלפון (שלא נענו) מהקבועים המתגעגעים. בסוף גלעד הגיע. כשישבתי איתו הוא אמר לי שהוא לא הולך יותר לבוא למייק'ס. נגמר לו. מייק'ס פלייס בלי גלעד הוא טיפה יותר מחצי מייק'ס. אני מקווה שזה לא יהיה ככה – ובתור דוגמא לדברים לא צפויים, דווקא טוני שלפני שבועיים בדיוק הכריז בפניי שיותר למייק'ס פלייס הוא לא נכנס... הגיע יחד עם חבר. הוא אמר לי בהתחלה שלחבר שלו יש יום הולדת אז הוא בא רק ללוות אותו. אבל כשהם עלו הם עשו 3 שירים, שלפחות אחד מהם של טוני. הנגינה והשירה שלו השתפרו בהרבה.

אני חושב שהדבר הכי לא צפוי בסיפור הזה היה שכשברי ראה אותו הוא חייך ואמר מהבמה שלפני שבועיים טוני שכח את הדפים שלו והוא שמר עליהם. בשביל ברי לעשות משהו שדורש זיכרון של מעל שבוע (חוץ מיחצנות להופעות של SOBO ושל הלהקה החדשה שלו) דרושה התערבות אלוהית. טוני כמובן לא מבין מילה באנגלית ולכן הוא אפילו לא הסתכל על ברי בזמן שברי אמר את זה. צעקתי לברי שטוני עם אנגלית זה בדיוק כמוהו עם עברית. ברי אמר שלא ייתכן שהמצב כל כך גרוע.

גם השבוע כמו בשבוע שעבר הגיע בחור עם קלידים, אני חושב שקוראים לו דורון. המוזיקה שהוא עושה היא ללא ספק שונה מכל דבר שרגילים לשמוע במייק'ס – מעין פופ/אלקטרוני. המילים אישיות אבל המוזיקה ללא ספק יוצרת משהו שונה מ איש+גיטרה. הוא מנגן על קלידים, אבל חלק גדול מהמוזיקה מוקלט מראש. אני מקווה שיילך לו.

זה היה גם ערב חרא – שבו אני ואיירין נפרדנו. השם שלה לא הספיק להופיע יותר מפעם אחת ביומן. מילים של שיר של גלעד היו נכנסות פה טוב, אם זה היה כזה סוג של יומן...

פלייליסט:
עכשיו קוף
ארונות מטבח
עכשיו מאונן
רן

6.6.05

מייק'ס פלייס 52 - סטנד-דאון

לערב הזה הגיעו יוני פאשא וחבר טוב שלו – זיו. נראה כאילו כל ערב שפאשא מגיע אליו הופך לערב מייק'ס לא טיפוסי, בדרך כלל לרעה. פעם היה ערב שבו היו יותר מדי אנשים ודי לא הקשיבו למה שהולך על הבמה. הפעם הערב התחיל במחסור חמור בקבועי מייק'ס – בהתחלה זה נראה כאילו אף אחד לא הולך להגיע. איירין ונינה באו, וגם ברדוגו וגלעד (מן הסתם). אנשים שלא נראו כבר הרבה זמן – מייקל ואח שלו רוברט (!).

ההופעה עצמה הייתה סתמית וחלשה. האמת שבאתי אליה נורא עייף ופשוט לא היה לי אנרגיות לתת על הבמה. השתמשתי בקלידים שמישהו הביא בשביל "רן" אבל לא היה פדאל וזה נשמע לא משהו בכלל. באמת שאין לי מה לכתוב על הצד ה'הופעתי' של הערב.

דבר אחד שסתם נזכרתי בו – לפני כמה הופעות ברי ממש התעצבן עליי. והכל בגלל השיר (השיר הבא הוא לא שיר...) של גלעד "קם בבוקר". בכל פעם שאני שר איתו את השיר אני משתולל הרבה עם הסטנד של המיקרופון. בסוף השיר הסטנד במצב... עצוב. אז אחרי שברי גער בי, עשיתי מאמץ ולימדתי את עצמי להשתולל סביב המיקרופון ולא לגעת בו הרבה. עכשיו כולם מרוצים.

הערב נגמר מאוחר נורא, עם זולת אפטר-פארטי קטנה. מייקל הקפיץ אותי הביתה, וטוב שכך כי אני לא יודע אם הייתי מחזיק מעמד את הרבע שעה של ההליכה, ספורטיבית ככל שתהיה.

פלייליסט:
ארונות מטבח
עכשיו קוף
רן (קלידים) – "אדם לאדם זאב, אדם ב..אדם... הומו"
סקס עם חיות
בלדה רוסית
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~