31.1.05

מייק'ס פלייס 38

כבר תקופה ארוכה שאני לא מצליח לכתוב ליומן ההופעות האהוב שלי. ולא שאין הופעות. יש ואפילו כמעט ולא החסרתי יום שני בכל הזמן הזה. ולא שהן לא הולכות מצויין, חלק מההופעות כל כך כיפיות שאני חוזר לדירה בתחושה של וואו, מחר אני חייב לכתוב על כל זה. ואז למחרת היום נגמר ואני שוכח לכתוב. אחר כך כבר קשה להתחיל להיזכר בכל מה שקרה לפני חודש אז פשוט לא כתבתי. אני מקווה שזה באמת קטע זמני ושמעכשיו אני אצליח לתת לזה את ההשקעה שמגיע לזה.

אז אני אנסה ליישר קו. מה קורה? אני ומירב ביחד כבר 3 חודשים (אני חושב). בזמן הזה התקרבתי קצת גם לחברה הטובה שלה עדי (בת דודה של יואב) ואפילו טיפה ליואב. לפני שבוע הייתה הופעה מרגשת - עדי בדיוק מתגייסת לצה"ל. היא שרה עם יואב את Wild Horses, את Happy Ending של הקנדית עלק רוקרית (נו איך קוראים לה), ואת Nobody's Wife של אנוק. היא הקדישה לי את ההופעה, וגם בכתה. כמו שאמרתי, היה מרגש. חוץ מזה, בזמן האחרון, בעיקר עם החבורה הגדולה הזאת סביב יואב ועדי, אני חוזר הביתה ממייק'ס בשעות מטורפות. לפני שבועיים, אחרי ההופעה נסענו יואב, עדי, שני חברים של עדי ואני לאכול בורקס בפינת אבן גבירול-דיזנגוף-קפלן (עמיקם קוראים למקום) אחרי שסגרו את מייק'ס, זאת אומרת בסביבות 03:30. למרות השעות, ואולי גם בגללן, זה כיף להרגיש שיש חבורת מייק'ס פלייס רחבה אפילו יותר ממה שהרגשתי קודם.

פינת העובדות שכדאי לזכור, או לחילופין פינת דברים שאתה מצליח לשכוח כל פעם מחדש, או לחילופין פינת אולי זה מה שנכון. לבחור עם השיר "אהבה זה מה שאני צריך" (תותח שכמותו) קוראים אלון. לבחור עם השירים העצובים והקאברים של אביב גפן (לא יוני בלוך) קוראים טוני. אני יודע.

אז עכשיו כמה מילים על ההופעה של היום. באו לראות אותי פיש וחברה שלו, וגם בועז (על משקל ג'ק באווז) יחד עם ענבל הכפית וחברים שלה (אביב, ועוד). הגיטרה שלי, עוד מידע למחסירים, קצת מוגבלת הגברתית כרגע. לפני שבועיים אנשים העבירו אותה ביניהם חופשי בפאב, וכשהיא חזרה אליי הכבל של הפיקאפ (מתנת אדם) היה תלוש ממנה. אבל אל דאגה, עוזי לפעולה.. עוזי הולך (בעזרת השם) לסדר לי הגברה מעולה לגיטרה, והכל בגלל שהוא כזה בן אדם טוב. אגב, באתי אליו לדירה לפני כמה שבועות. הקלטתי קלידים לשניים מהשירים שלו. חשבנו שיהיה מגניב לנגן ביחד במייק'ס, אבל בשבוע שבו הבאתי את הקלידים היה גשם נורא חזק. כנראה שהקלידים נפגעו מזה כי איך שעלינו לבמה הסתבר שאי אפשר להפעיל אותם. מאז הספקתי לקנות תיק לקלידים (אחרי שכבר קניתי פדאל) ששימש אותי כדי להביא אותם לעוזי, שניסה ככל יכולתו לתקן אותם אבל לא הצליח.

חזרה להופעה הרלוונטית. היה ממש כיף. ברי הציג אותי כמורה שלו לעברית (עם הזמן השיר על החזיר קירב אותנו מאוד, הוא אפילו קורא לי אוינק מדי פעם). מבחינת הקהל, היו הרבה קבועים וטובים, סער וחברה שלו, מייקל, הבחור הנחמד עם הרסטות, ועוד כל מיני. אירועים מיוחדים בקהל: יום הולדת לאחת יולי, ונסיעה לארגנטינה לאחת יעל. מבין המופיעים הקבועים היו ברדוגו כמובן, אלון, גלעד, (שהשירים שלו כבר סטנדרט במקום), עוזי ויואב. וגם טוני. בסוף ההופעה ברי אמר שיש לי זמן לשיר אחד. החלטתי לשיר את רן בגירסא מהירה, מה שיצא ממש מצחיק ועם הרבה אילתורים בדרך. בשלוש מילים, היה כיף.

מקווה שהכתיבה תחזור לשיגרה. אני באמת אנסה.

פלייליסט:
לוקח ת'זמן (קלפטר הוא סוטה מין, סכיזופרן ופושע)
ארונות מטבח
עכשיו קוף

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~