11.10.06

מיסטר מנג'ר

אז ביום שני האחרון, כמו שכתבתי כבר, הייתי צריך להנחות את הערב במקום ברי (שנסע לאנגליה). רשמים כאן.

קודם כל, הייתי צריך גיטרה. ברי לא הואיל בטובו להשאיר את שלו, ולי כבר הרבה זמן אין גיטרה משלי שמתחברת להגברה - אולי הדבר הבא שאני צריך להוציא עליו כסף. קפצתי להרצליה יום לפני והשאלתי את הגיטרה של עדי (ממין זכר) - תודה תודה תודה תודה תודה עדי! את הכבלים סיפק ויקטור, למרות שליתר ביטחון ביקשתי בערך מכל אחד שיביא כבלים, מפרטים, גיטרה אם אפשר. רציתי למנוע עד כמה שאפשר מצב שבו משהו חסר והורס הכל. אני חושב שהייתי די פרנואיד, לפחות בהתחלה.

אחרי שהגעתי היה לי עוד מספיק זמן לשבת עם הבירה ועם אדריכלית גרמניה בשם ברברה. כשהבירה נגמרה והגרמניה התפוגגה חזרתי פנימה ועשיתי את הסאונד צ'ק. הכל נשמע די סביר, מתחילת הערב והייתה לי תמיכה טובה של אוליבר שעזר עם Tuner וגם סיפק מידע שימושי לגבי כל מני כפתורים שלא התעכבתי עליהם עם ברי. התחלתי את הערב ב - 22:20, והמספרים הגיעו מהר מאוד ל'עשרים ו'. השירי פתיחה (ארונות, רן) עברו בסדר, והקהל הגיב טוב. המשיכו אוליבר (עם הגיטרה המיוחדת ושירי הניינטיז/אייטיז), אייל אשכול שעובד על להיות קבוע, גלעד עם גיטריסט נוסף ומתופף, שניים מלהקה בשם 'הקלישאות' (עם שירים מצחיקים ומפרטים חתומים), ועוד רבים וטובים. הערב התחיל נורא נורא לאט, חששתי שאני לא אעבור את כולם בשלום. ברגע שירדנו ל-2 שירים כל אחד המצב התאזן. אבל בכל זאת, בשעה האחרונה, כל אחד עשה שיר אחד - כדי שאפשר יהיה לעבור את כל האנשים.

חוץ מכמה טעויות טכניות (מיקרופון לא נכון, אי הבנות לגבי ערוץ האפקט) הערב עבר די חלק. הלקח העיקרי שלי הוא בתחום ה'נוכחות במה'. אני צריך להקטין את הרצון לתשומת לב ולהיות משעשע, להחליף אותו בחזית קולית ולשפר את היכולת לעבור בין האנשים שמנגנים ביעילות ובמהירות.

אבל עם או בלי הלקח, אנשים נהנו וכל מי שרצה לעלות עלה. זה הכי חשוב. וגם אני נהנתי מאוד.

אין לי כוח לספר על דברים נוספים שקרו או לא קרו. לילה טוב.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~